in Syrië en Irak, dan dat soort pamfletten maken, lekker eten, geurstofje van Mac Donalds heet ook chemische oorlogvoering dankzij junks, maar toch, die honger, en wel nog wat illegale olie weten te verkopen in Turkije helaas, maar die Varken Jihad Jhon noemde het al een onwinbare oorlog, op zich al een teken van het feit dat wij weer gaan winnen, en na een jaar of drie begint dat dan weer opnieuw, maar toch denk ik dat het moet zo, geen nieuwe dingen op financieel economische gebied, je kont nooit van voren langs vegen, krijg je stront van aan je ballen is wel geleerd, dus daar met zo veel tegelijk er naar toe heeft toen alleen maar meer problemen opgeleverd, sommigen hadden gelijk met olie hebben we nu de Global warming, maar nieuwe dingen zoals psychologische oorlogsvoering voor al wel doen, elke vrijgelaten Guantanamo bay gevange, gewoon achter volgen en begint die weer, gewoon dood maken natuurlijk, terwijl dat wat al wel weer graag naar het grotje terug wil, om iedere dag weer zo'n bord, die moet je misschien nu ook eens achter na gaan voordat hun internet weer werkt ook nog, dus op zich denk ik dat het goed gaat komen, ook met de Yazidis en de anderen, want zo veel over hier naar toe vluchten hoor je eigenlijk toch ook niet, dus nieuwe dingen werken wel zeer zeker, ook al wordt het door sommigen niet nieuw genoemd.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten