voor hun wordt het leven dus ook weer anders , en schaamde me al dood voor de gedachte van Indy zijn diareelucht , wat denk ik komt van het drinken van het water op de douchevloer , na het douchen is het ritueel al niet meer dat Moffy graag wacht op de snoepjes die eigenlijk geen snoepjes zijn en al niet meer 40 per kat per dag mochten zijn , maar dus 20 , ook de melk voor hun is weer per drie gekocht , maar dan niet in die oude verpakking terug van karton en het kan zijn dat het in Frankrijk en Zwitserland wel weer beter gaat met de economie , maar de koopkracht is in Nederland denk ik nog steeds te laag om echt een steun te zijn voor dit soort merken denk ik , de kattebakgit zuigt heel goed pis bij elkaar wat die extra kilo verklaard en dat met citronellalucht is het prettiger voor ook de eigenaar zulke kattebakgrit , maar dus niet de prijs , omdat het toch ergens in de krant onder ook terecht komt , voordat je die kilo aan klonten er uit kan tillen , ook blijft het een ramp met de korrels tussen hun tenen in schop en sla bewegingen door de keuken en woonkamer heen geslingerd , maar het zijn wel katten die van elkaar houden , ondanks de vechtpartijen die Indy verloor zonder dus een kans op re-match , want die andere katten met hun honde-eigenaren zie je niet weer nu dat helaas voor hun gebeurt is , gewoon normaal ge-aaid worden , of zelfs Eurosonicbezoekers die wat goeds meenamen , al hoe wel ik liever hun dieet volledig zelf bepaal , dus het weg zetten van etensbakjes op straat als er geklaagd is , is veel beter , zodat ze hun eigen krachten ook blijven kennen .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten