dinsdag 19 mei 2015

Markttechnologie of wel economie ,

blijkt je kan geen melkboer meer worden , maar wel bestellen via internet , en ja op de tijden dat je de bezorging wil , dat hoop ik , dat hoop ik , maar toch dit soort werkgelegenheid is ergens beter dan ook maar veilig via de telefoon thuis of ergens anders , geen moeite met DigiD. en zo maar wel ook daar de locatie kunnen noemen waar je voor winkelde en nee energie besparen op licht is nooit verstandig , ook de goedkope boter en dergelijke voor het bakken en braden of smeren van goedkope brood in het hoekje van de terugkerende poging om de broodsnijmachiene eens te gebruiken wat lukt en toch mensen schijnen zich dood te schamen dan want ik zie daar verder wel hele gesprekken gevoerd worden , ik wil niemand beledigen , ook al tijdens dat bezoek aan Jumbo ook niet , maar mijn kritiek is bedoeld als opbouwend , de dure salades en dure verse broodwaren die moet je daar in die hoek proppen , zodat het niet in paniek niet gekocht wordt bij het zien van wat de rest van de fantastische maand nog nodig bent , en zo'n vers gebakken ding zonder beleg buiten al opgevreten wordt , ja ik attendeer op existentiële angsten en dat moet nu verboden worden , is het waarschijnlijk al , net als zo leuk je studie wat bijverdienen , tot dat er een vete bleek te zijn , binnen dezelfde Studentenvereniging zelfs , waar nu iedereen de dupe van is , wat begon met eerst dat schore meisje er uit , die alle oudere jaargangen wel kende , via inderdaad geen knie en scheenbeschermers tijdens hockey .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten