vandaag de Politie al gebeld , en listerie is soms net zo erg , 1 persoon dood en 10 ernstig ziek , toch is die Alexander M. ook diegene geweest die een oude sportvriend van mij op zwemmen zo dood treiterde , de hele tijd maar volhouden dat ik het deed met zijn vrouw , en dan Paul de Leeuw op televisie dingen aan het zeggen dat het wel wat is in Delfzijl met die Blogger , nee de media zo 'braaf' met niets echt aan het oplossen , maar samen met allerlei Alexander's mensen hun leven 'sugestief' aan het kapot maken .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten