maar die P.V.D.A.-'kid's' zijn nog altijd hetzelfde met hun gestamp en gevloek en geschreeuw , met duidelijke allemaal gerichte kritiek waar ze geen recht op hebben , maar toch van te voren al zo bij elke eufemisme al nadachten dat het lijk op een pakje boter dat overdatum is maar van gestolen is of zo , want zo zijn ze , nergens op tijd mee , of dan wel weer volledig de realiteit kwijt , dat ik waarschuwde voor het feit dat zo lang ik leef ik iedere vieze gore incestfreak die polygamie nog gewoon te weinig vindt en iedere monogaam iemand een psychiatrische patiënt , dan heb ik het daar over en interesseert het mij niets hoeveel last je er weer voor TERUG krijgt , dat zal mij echt nooit wat uitmaken , behalve dan dat ik hun ouders en hun voor alles uitmaak wat ze zijn .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten