sommigen zagen er nog wel veel erger uit dankzij pedofielen in 'hun' buurtkroeg waar ze hun zusje of vriendin ook nog eens lieten omkleden van haar drugshoerkleding in haar apothekersoutfit , met een ex niet eens , maar zo liegt die familie van Heksentit dat bij elkaar , maar ja als gek genoeg je fysiotherapeut , en dus mededader wat daar door kort duurde , toegaf incest te hebben met zijn eigen kind en op mijn vraag dus eens in zijn eigen broek te schijten om te beginnen iets onmogelijks te doen , namelijk alles proberen goed te maken maar dan toch op zijn hurken in de Dameskleedruimte op hun doucheputje zit te schijten , om dan te beweren dat dit dat doet omdat je nazi bent , dan weet je dat de doodstraf helaas wel weer ingevoerd moet worden , inplaats van dat het minder dan een paar maanden maar krijgt , door hun valse verklaring waar ze alle tijd voor kregen dankzij de Groninger politie die nacht van Dodenherdenking naar Bevrijdingsdag .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten