zaterdag 2 mei 2015

Gezien de juiste beslissing ,

om mijn standaard toch vol te houden en dus nooit sigaartje's te roken die vrouwen en als vrouw verklede nichten bedoeld zijn , ben ik er op deze feestelijke dag wel waar ik de datum waarschijnlijk van vergeet of juist makkelijk onthou met al die ezelsbruggen over stenen voor me , (lost in translation memominics, mule's aint donkey's) , maar op vijf verkooppunten waar er maar 1 officieel open was en dat in een vierentwintig uurs economie op een Zaterdag geen filterloze cigarello's te vinden , of het is weer in het buitenland gemaakte troep uit Nederland voor een prijs die ik niet betalen kon , Capone's congiac dipped had gekund , maar ja webloggertje pesten is het hele land Nederland verpesten , ik heb zelfs meer punten van verkoop gepasseerd en eerlijk waar was weer vergeten dat ik ook nog binnen in het station stond , de Albert Heijn en sigaretten of shag meer niet , dus in alle haast deze foto wel waar je eerder lijkt aan te schuiven om a far l'amore comincia tu , te gaan spelen , maar ik speel geen piano wat sommige mensen heel goed vinden misschien , vanwege zo'n pink dat weer niet , maar koeling had het buiten dus wel , droog hoestje was er ook al en zonder cigarello's thuis komen is met alle respect voor het tweede kind voor de Hertog en Hertogin van Windsor , William en Kate toch het beste wat ik had kunnen doen , en voor Alison natuurlijk helemaal , om te kunnen zeggen '' Dat is nou mijn gek , wie wil zo 1 nou niet ! ? " , als je de afstand een beetje ziet nog steeds een kleine halve afstand van een gemiddelde snelle voetpas , in een half uurtje dus .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten