en nee Oeganda , Oegandeese chroom kocht hun pa liever nog steeds van Idi Amin dan van de SU , wie dat was weet ik ook niet , omdat dat de U.S.S.R. zelden iets anders genoemd werd dan C.C.C.P. , of Rusland .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten