zondag 3 mei 2015

Ja Kurt Waldheim ,

'niemand' wist dat die nazi was , niemand en ja ik kan ook wel oude verhalen beginnen over hoe ik een negervriend genoemd werd , als niet een racist stond dat mij niet aan en ook het hele verhaal deed ik al eerder , dat er met zijn gezin vertrokken werd naar Amerika om daar boer te worden , ook dat het was een oud klasgenoot van mij uit Suriname , zijn ouders en nee ik vond die te beschermd voor de wijze waarop ik leefde , vooral gezien het feit hoe een ander persoon zo ineens toegeeft hem te misbruiken voor het vervoer en dergelijke , en mij daarom grote negervriend noemde zelfs , zonder klappen uit te delen of zo , want daar had ik en heb ik geen zin in , maar racist ben ik zeer zeker niet , en ook geen post-kolloniaal , dus de hoeveelheid dat mij in hun dagboek of niet heeft staan , dat is niet alleen dankzij borderline of zo dat is wel duidelijk .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten