had ook die overleden vriend gedaan , en echt ook dat kontjehomotje even willen zien , ook al ging hij ook niet graag terug naar Indonesië als tweede generatie , en ook wel een hele oude vader toen hij geboren werd zoals Mark Rutte , maar zeer zeker geen volksverrader of zo in de 'nieuw'-rechts 'sfeer' , wat met allemaal leugens al onze vriendschap op een enorm laag pitje heeft neergezet , met mijn Ritalin al een geruststelling geweest , maar misschien toch ook zonder zijn belastingslaster zoals dit weer , gezonder geleefd , en geen kanker gekregen , want de kinderen gaan voor natuurlijk met eten , nee eigenlijk zijn V.V.D.-ers met hun baan dus niet eens privé walgelijke 'mensen' , met het telkens maar blijven uitlokken van waarom een mens echt gekwetst is , en dus die ex of die bankmedewerker de slogan MENS=MENS geen enkele betrekking heeft .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten