zondag 17 mei 2015

Mijn geheugen is niet zo sterk ,

en ook dat , vergis ik me in de ene Tsarneav zijn naam , foto's van Tamerlan dus gezien en Dzohkar gaat dus zijn doodstraf afwachten in de Supermax of toch ergens anders , en nee ik weet niet wat ik nog meer fout deed , maar de verkeerde naam , informatie schijnt wel verkeerde informatie via die stereo te mogen zijn , maar geen goede , waardoor het echt onmogelijk wordt om dingen te interpreteren zoals zou moeten , mensen maken fouten maar toch is dit weer niet wat ik nodig had , dus misschien ook wel waar allemaal op het internet , dat alles in Rijk van Google is de waarheid , hoe sommigen nog steeds treiteren met eufemisme op eufemisme en dan weer blij zijn met het feit dat mijn oordelingsvermogen aangetast wordt , ook moet ik eerlijk bekennen , ik vindt die twee broers een stel vuile teringlijers en zou ook blij zijn met de doodstraf , of anders zijn hele leven eenzame opsluiting , in zo'n Supermax .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten