zondag 17 mei 2015

Misschien dat het zo ook wel door het hoofd speelt ,

van zo'n Heksentit , dat het met het 'gevaar' voor de Democratie wel zo zit , dat het gevaar voor de Democratie ook niet in een Moskee zit maar wel een P.V.D.A.-'kid' of V.V.D.-teef en C.D.A.-geilneef , en geen enkele moslim daar in , dat wel .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten