woensdag 3 juni 2015

Er bestaat een middelvinger ,

maar geen middenknokkel eigenlijk , de bovenwoning uitwoners weer irritant joh , dat gestamp vinden ze dus normaal , en aan die voordeur zonder deurbel , krabben ze wat en die krabgeluiden daar voor doen ze deur open , voor alle postbezorgers die zij later vals beschuldigen van niets bezorgd te hebben een advies waar je niks aan hebt , iets als van Mark Rutte , dat de inkomens mogen weer gaan stijgen , maar de prijzen nog meer , nee vandaag had ik een hele andere , over de begrafeniskist en de opbaring hoe die vaak niet door gaat op verzoek van de overledene zelf , terwijl iedereen altijd klaagt diegene niet te herkennen , logisch met de ogen dicht , liggende en dan is het geen wonder dat je dan alleen de persoon die er naast lag te slapen altijd alleen maar zegt , ''Ze hebben het heel mooi gedaan , zoals altijd zo ziet het er uit.'' , de droogte in California zit me wel dwars , ook in Texas daar kan het water niet in 1 keer weg , wat te droog is sluit gelijk weer af , maar hygiëne en dat soort lugubere dingen , waardoor ik wel denk met wel de wens opgebaard te worden , zodat mensen je nog kunnen zien , hangt ook daar van af , hoe schoon kon je zijn , en in dat videotje lijkt het er op dat 60% van de water te kort in California is op te lossen dit jaar nog met Zeewater , twintig dollar in de maand meer betalen is het wel , maar wat kost een liter water waar je niet eens mee kan douchen ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten