dinsdag 2 juni 2015

Met de ene theedoek dezelfde weer ,

om de afwas af te drogen en ik moest wat anders als eerste , en dat is dus Facebook op even , zonder dat ik gekeken heb naar een familie en hun berichten die eigenlijk een getuige wel zijn van wat EricErik wel wilde , alleen hun oudste broer wist dat er tegen aan gelogen zou worden dat het niet waar was , omdat meer wel drugs wilden proberen en daarom dus het gevaar was dat EricErik hun ook zou verraden alleen iedereen ging niet zo ver als hij , die weg midden door de wijk Fivelzigt was voor sommigen met de brommer een moment van vol gas geven en dan op die top zitten van bijna tachtig kilometer per uur of meer en zo dus een minuut niet eens en heen en weer tussen de schoolpleinen bij wijze van , wanneer je alle nauwe bochtjes er weer bij neemt , mijn vader zal dit misschien ook wel leuk vinden dat ik daar weer wat aan heb zo is de eerste indruk , maar ik wilde voor Alison wat privéfoto's uploaden en dat ik klaar , maar het volledig malwarevrij krijgen lukt bijna niet , toch doe ik mijn best met alle foto's uit het album halen na een upload via Facebook , en dan schijfopruiming na elke keer foto's via usb overzetten , een heel hoop werk met daarom dus later op Blogger vandaag begonnen dus .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten