dinsdag 2 juni 2015

Schande eigenlijk zo'n uitspraak ,

als voor de gehele K.N.V.B. , die zelf geen voetbalkampioenschap kon organiseren zonder ook België als gastland voor de FIFA , nog altijd de baas over het KNVB , waren ze maar zo over onze Nederlandse politica , terwijl op zich het heel logisch is dat de Voorzitter/Directeur van de FIFA graag voorstellen doet om te gaan stemmen voor bepaalde bestemming van de FIFA wereldkampioenschappen op basis van de meest gerechtvaardigde plaats en niet op basis van wie er het meest geld in stak , ook al was het niet eens duidelijk of Qatar het meeste geld gaf ook hun speciaal gebouwde voetbalstadion gaat er anders uitzien dankzij het geldgebrek dankzij de oorlogen rondom hun heen , ook omdat onze arbeidsvoorwaarden er tijdens de bouw gehandhaafd moeten worden , jammer dat dit soort dingen niet meer mogen , terwijl onze gemeenteraden binnen 24 uur al te maken heeft met vertrekkende democratisch gekozen volksvertegenwoordigers , die dan gaan kiezen voor onze wethouders , die zo dus als enige verkiesbaar zijn voor onze Gedeputeerde Staten of wel onze provinciebesturen , nee ik denk ergens dat Sepp Blatter nog terecht zelf vertrekt omdat hij het zat is om elke keer voor corrupt uitgemaakt te worden , omdat je zelf het organiseren van de wereldkampioenschappen niet 'kreeg' met wel de zwaarste onnodige bezuinigingen waar ouders met kinderen flauwvielen van de honger zoals in Selwerd , voor de kredietcrisis al , om dan dood te worden gereden door een vrachtwagen met bouwmaterialen , 'geweldig Nederland geweldig' .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten