daar kwam dat van , rook maar gewoon tabak , ook in die tijd , of ook al waren er bacteriën dan nog kwam dat van hun Opiumgepaf , de zelfverwaarlozing en zo dus ook als gevolg die van een ander is op opiaten groter dan met tabak dat weten we , en dan zo veel jaar later toen die opium al niet eens meer in hoestdrank zat , maar nog wel Zwitserse kruiden en zo weet ik niet of mijn vader ook die ani-biotica had tegen zijn N1/H36 of ergens anders een gooi 41 of 38 , maar in ieders geval dat duurde tot ver in de jaren tachtig , '' Oh is dat ook die alcohol ? " , en de farmaceutische industrie is eigenlijk duurder dan zo'n dokter dat weten we allemaal maar als je er toch voor betaald , dan mag je er ook over klagen .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten