daarom ben ik ook nooit in een boek in Nederland gepubliceerd , niet dat ik daar alle kutdichters of klotendichters daar mee beledig , is hun tactiek en goede dichters begrijpen me nu wel , en kunnen ook wel schrijven , maar begrijpen ook dat , hoe niet te kunnen schrijven .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten