donderdag 19 maart 2015

En dan hier in Groningen ,

dan ook liever de S.P. voor minder imperfecte informatie , wat tijd en geld scheelt en een betere moraal oplevert , en ja ik heb ook echt op ze gestemd .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten