als kind voelen ze zich zo zielig over zichzelf omdat 'geen èèn' toch een ander trouw blijft , met al die incest en pedofilie weer een verzonnen excuus om dat vreemdgaan weer mee te verdedigen , terwijl het dus op hun kinderleeftijd ook zo zielig over zichzelf inzat , vandaar dat goed gepraat , met dan dat geschijnheil over roken 🚬, met als gevolg zo'n harde lobby tegen elkaar als rokers en niet rokers , ongeveer hetzelfde als een demostratie in Oekraïne en dan toch weer geen vrij gelaten politica weer willen en wel gas met een rekening in het Russisch , waardoor ik gisteren ook geen spijt had over mijn vergelijking met tegels , 1 miljoen demonstranten is nog steeds geen zestien miljoen bewoners , maar die mensen vertelden ook dat ze liever met rust gelaten willen worden , zodat het ergens anders in dat soort opkomsten mij zwaar tegenvalt om te zeggen dat een demonstratie altijd een democratisch wapen is , in dus deze vergelijking zie je de 'wiskunde' van psychologie , ZONDER ! dat ik het ene vals wil beschuldigen van het andere met alle respect nog steeds voor wie tegen racisme is net als ik ook .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten