zondag 19 april 2015

Armoede bestrijding ,

dat moet je ook zeer zeker doen , maar er zijn er dus van die J.P.Balkenende's of kutfamilie M. , die zijn masochist en dus ook sadist dat is ook bekend met hun , en mensen durven ze eigenlijk niks aan te doen dieren en kinderen wel , om zo'n verkrachterswoede over zich heen te halen , dus eigenlijk moet je het martelen van dieren nou gewoon strafbaar stellen , telefoonhacken en ook diefstallen van een kleine bedrag , niet alleen miljoenairs worden bestolen , maar ook die met een uitkering , vollere gevangenis van en ook daar moet je beschermd worden van dat soort misdadigers die eigenlijk niks verdedigen , dan alleen hun leugens , dus die hoeveelheid werk in de criminaliteit zoals weedknippen en wegen krijgen ze al niet meer , dat is weer een goed begin .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten