maandag 20 april 2015

De emoticon die niet weer te geven was ,

deze 😁 wel , met nog steeds de bovenburen aan het hacken , maar met die foto dus het willen hebben los maken van de gedachte waar de vrouwenemancipatie enorm te kort schiet of zelden nog het voor opneemt , '' Dan breek ik letterlijk alles af als ik ze betrap ! " , maar ja dan krijg jij een aangifte op het Politieburo , met toch nog heel pre-historisch op die vraag van waarom lieg jij tegen mij over trouw zijn , ''Omdat je dan de boel afbreekt." , dus het gene wat ze allemaal zelf hebben bereikt , niet alleen vrouwen in het bijzonder , maar ook dat , dat er geen aangifte van oplichting om goederen valt te doen , ook al betaalde je wel alles , dus er is een soort 'mens' dat verdwijnen moet , dat vinden zelfs hoeren weet ik zeker .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten