wat ik dus vond , en dan heeft Oxford wel weer gelijk over antisociaal , maar een sociopaat blijft dus een gevaarlijkere iemand dan een psychopaat , omdat een psychopaat weet wat die doet en een sociopaat niet , en wanneer het dat wel doet stalkt die het slachtoffer tot dat deze een excuus maar accepteert en dan nog steeds een gevaar blijft , voor een psychopaat is het schouders omhoog , klaar meer was ik niet nodig en toch wat je liever hebt , ik denk dan dat met spijt of geen spijt , dat diegene je niet telkens op zoekt is fantastisch !
Geen opmerkingen:
Een reactie posten