inplaats van mij te willen als therapeut of psychiater die je altijd gelijk geeft , ben je beter af met de realiteit , dat je van je vader om de incest alles mocht en kreeg of je met je oudere broer en Heksentit alles liet stelen , zie je gewoon dat het afgelopen moet zijn te denken dat je beter opgevoed bent met nooit schaamte te hebben gekend of te hebben willen voelen .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten