'' Of is het je wat te klein ? ! " , wat mis ik mijn oude vrienden toch wel en dat weten ze ook wel , nee geen namen noemen over wie we dat allemaal zo vroegen , dan gaat het toch over een stelletje dat je van veel ergere dingen verdacht , gisteren de Politie aan de deur gehad , en het probleem is de Kip en het Ei kwestie , maar ik geef mij niet uit voor een buitenlander en blijf dan ook nog eens uiterst irritant en laf bezig , de Politie gebeld en Alexander gelijk naar een buurtkroegje toe of zo om niet aanwezig te zijn bij het open doen van de deur .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten