want in die bovenwoning wordt weer extreem stil gedaan , niet eens , maar wel loopt het eens normaal op hun voeten , maar toch het kan ook zijn dat het over die vloer met 'zweetgaatjes' kruipt en slangde , dus koppijn weer , paracetamol weer , en geen pretje als je weer bedreigd wordt op zo'n 'nette meneer manier' na mijn laatste blog , wat ik weer niet had moeten doen volgens dat soort onderkruipsels in die bovenwoning , het patroon zal ongetwijfeld wel weer gevolgd worden van veel stampen en schelden en deuren slaan als het hun geld weer voor meer kan gebruiken dan huur te laat betalen , maar Prei snijden na zo'n afwas , daar wacht je dan nog even mee , dat zij letterlijk een jaar lang iedere activiteit die hoort te ontspannen hebben verziekt voor me , betekent nog niet dat ik alle regelmaat die ik nodig heb , zo ook weer voor elkaar krijg , met dat soort verhalen ook nog eens weer aan de telefoon , nee wie een ander geen betere leven gunt , wat diegene al had , hoort met dat soort getreiter om het de vernieling in te krijgen , niet meer te denken iedereen verdient een betere kans , waardoor dit soort laffe tandenknarsen bezorgende dingen niet nieuw zijn of iets waar je dat dan van allemaal gaat verzwijgen voor hun meester Balkenende .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten