maandag 18 mei 2015

"En mijn eigen Nichtje en Tante tweet je nooit?"

Ook Obama blijk ik niet te kunnen tweeten , dus weer jammer , zacht uitgedrukt met onze civiele procedure misdaad lafbekkenclub van de C.D.A./V.V.D. en P.V.D.A.-'kid's'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten