Ook Obama blijk ik niet te kunnen tweeten , dus weer jammer , zacht uitgedrukt met onze civiele procedure misdaad lafbekkenclub van de C.D.A./V.V.D. en P.V.D.A.-'kid's'.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten