en ik heb daar nog nooit aan toe gegeven en zal dat blijven doen , dat kan ik iedere vieze kuthomotje en vieze kutwijfje zo al wel vertellen , dat ze het niet gaan krijgen met mij , ondanks toch ook weer zo'n onderkruipsel in die bovenwoning , met mijn telefoon bezig of niet , maar dat maakt dus het verschil , dan toch die boter kopen , dus die blokkade is er Maandag misschien weer af , met weer hetzelfde verhaal aan de telefoon , maar hoer worden doe ik niet , in hun 'cultuur' kan ik me zelfs nog voor die zeven vijftig laten pijpen .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten