bij de Euvelgunnerbrug , aangewezen met die ballpoint en daar met die blauwe vulling de A.B.N.Amro en daar verder op die gel-ink pen daar dus de Tippelzone waar alleen vrouwen de hoer mogen uithangen voor het niet gebruiken waar hun uitkering ten allereerste voor is , maar dus drugs , een voedselbank is dan voor hun de oplossing , punt is iedereen moet dat dan volgens hun , terwijl het ook vindt dat je voor extra geld dan ook maar aan 'het werk' moet , en voor mannen is het verboden om hoer te zijn in Nederland , wat dus illegale prostitutie nog groter maakt , en nee ik denk dat je homoprostitutie moet blijven verbieden , gezien de wijze waarop zij binnen de homoprostitutie eerder een klinische sociapatische pathologie hebben die onze Nederlandse maatschappij ernstige schade toebrengt (ook al zijn we van Balkenende af als president in ieders geval) , maar ook met dit hele te verwachten doofpot verhaal over mijn financiën en die pooier,prostitué en klant met zijn problemen , waar ik weer krijg te horen dat een bank zo werkt , met voor mij nu een risico op €80,- aanmaningskosten en misschien ook nog door nog een betaling aan L.A.V.G. omdat ik van Menzis niet het geld kreeg wat ik hun te veel betaalde en dat soort 'overlast' of obstructie van de normale levensgang door laster en stalking , krijg ik al jaren geen oplossing daar tegen , Aegon wil na twee maanden al veertig euro aanmaningskosten zien , maar geweldige aanbod , twintig euro voor u nu Meneer Nolden , terwijl ik Maart al betaald had , April moet nog , C.B.K. ook twee keer €7,25 is €14,50 en ja Vrijdag of gisteren Zaterdag de laatste dag of €40,- aanmaningskosten en dat allemaal dankzij dat soort 'Total loss' homosexuelen bedacht , hoe krijg ik mensen dakloos en zo wel tot homohoer of 'drugshoer' op zo'n Tippelzone .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten