zaterdag 16 mei 2015

En ook dat natuurlijk schuldgevoel als slachtoffer ,

toen genieten , maar ja twintig jaar later je afvragen met die dodelijke injectie of gas , ''Heeft die nou toch wel lang te lijden gehad ?" , ''Niks helemaal niets , die laatste vijftien minuten.''

Geen opmerkingen:

Een reactie posten