En ook dat natuurlijk schuldgevoel als slachtoffer ,
toen genieten , maar ja twintig jaar later je afvragen met die dodelijke injectie of gas , ''Heeft die nou toch wel lang te lijden gehad ?" , ''Niks helemaal niets , die laatste vijftien minuten.''
Geen opmerkingen:
Een reactie posten