zondag 3 mei 2015

Gisteren gezegd met 'boerstaat' ,

het berichtje van de West-Afrikaanse Economische Gemeenschap (waar ik het bestaan niet eens van wist zo globaal moet je denken om integraal alles nog bij te kunnen houden misschien) , maar ook de Britten hebben hun problemen wel gehad met het vertrekken uit Afrika of Malaisië , dit dus door ook mensen die zich daar niet bij neer konden leggen , ook nu durft de E.U. het niet toe te geven dat het hebben van 'productiekollonies' weinig oplevert voor een gehele spreiding van alle kosten in Europa zelf , Amerika komt er niet voor niks zelf ook op terug , ook Rusland produceert liever alles zelf , maar deze weken dus andere problemen gehad waar door mijn geheugen slechter werkt en dat is ook die terreur van daar in die bovenwoning , het is nog geen week gelukt om normaal bezig te zijn met hun eigen leven , zonder daarbij mijn ochtendrust volledig te bederven tot ongeveer een uur of twaalf , om dan rond vier uur s'middags het rustig afwassen , eten koken en eten te verzieken , met inderdaad die negatieve bijverschijnselen van hypnose wat ik niet bewijzen kan , ook niet of er echt verwachtingen zijn voor Alison en mij , omdat ik dus al jaren lang al van andere koloniale overblijfselen overlast heb , in de 1900 dus de tijd van de Boerenoorlog , was ons Koningshuis tegen het vechten met de Engelsen , omdat de handelsbetrekkingen toch zo waren dat piraterij niet meer voorkwam , of als spionage door anderen die tegen elk Koningshuis waren , maar toch eigenlijk ook niet de personen die je edelmoedig of een Robin Hood kon noemen , met dus die soort problemen hebben we nu nog te maken en is de economie dus nog altijd op die manier geen democratische vriend te noemen , zonder dus specifiek te gaan generaliseren op nationaliteiten , die in andere landen eind jaren negentig vanuit Nederland opnieuw boer werden niet alleen in totale mislukking zoals Mozambique maar ook meer geslaagd in Amerika , toch dus zo de rare feit dat zelfs sommige N.S.B.-ers wel Koningshuisgezind waren , om die nationalisten ook het geld wel eens terug wilden zien , inplaats van altijd maar hetzelfde excuus , ''Het is daar oorlog." .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten