zaterdag 2 mei 2015

Daarom dit wist ik ,

dat Jeb Bush nog niet officieel mee doet aan de verkiezingen van de Amerikaanse presidentschap , en ja ik hoop heel snel weg te zijn uit deze 'boerstaat' van Vrij Gemaakte Baptisten , die altijd maar een andere naam aannemen voor hetzelfde , laf , lui , lelijk en corrupt dus onbetrouwbaar en daarom gevaarlijk en toch eigenlijk ook nietig als een mier uit een hoop .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten