dinsdag 19 mei 2015

Likkoekjes , waar het bij mij niet van begint te kwijlen ,

nee gezien mijn gezondheid en geld , koop ik die kindertroep niet , nostalgie , mijn mid-broertje steelde altijd alles al uit de kast voordat ik dat kon , of 'hij ook' , moest dat dan leren niet te stelen , of alles in 1 keer op eten , maar dat leerde die nooit , en nee een Wijnbal op grote van een tennisbal kan ik me herinneren , daar snoepte ik van terwijl mijn moeder die had verstopt voor haar zelf , maar toch van snoep krijgen ligt de herinnering aan van wie ik dat kreeg zo , mijn Oma die nog leeft , eerste plaats en dat Chocolaagje op haar koeken durf ik aan , tweede plaats mijn andere Oma en dat ook om Pasen , derde plaats mijn Moeder , nooit 'Krijg je zakgeld voor' , ja zodoende zat ik te vaak in Appingedam Bokkevet te kopen en Amandelbonen , maar met likkoekjes heb ik tegenwoordig wel zoiets van DAT ZWIJN , nee die koop ik niet , mijn moeder haar schuld ook niet , en waarom er zo ethisch over snoep gedacht werd is nu wel duidelijk , geen nachtbeugel voor die oudste , ikke , om niet te tandenknarsen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten