dat er wel was tussen die 'dooie' en niet blij met wat hem allemaal zijn nachtrust verpeste , ik zelf ben op zoek naar een boek aan mijn Oma en de titel ging al als een lopend vuurtje voor mij aan , dankzij hun gehack en meerdere boekwinkels die tweedehands boeken verkopen , zijn op Maandag dicht , misschien was Vodafone afgeschreven en die twee rekeningen is dan ineens 'niet' waar , waar ze op uit zijn , en dan willen ze wel weer stoer gaan doen over weed en truffels om te trippen nu paddo's niet meer mogen , en nee ik hoop dat ze dood gaan heel erg hard en tyfuse pijnlijk dood gaan in een verkeersongeluk , zoals mijn ex , ja maar dan zo dat het verkeer er toch allemaal zo langs kan , zodat na hun dood er niet nog steeds dezelfde problemen ontstaan hebben die ze altijd veroorzaakt hebben .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten