maandag 18 mei 2015

Net gebeld en de A.B.N.Amro ,

ook blij met de toelichting en ook met de blokkade er weer af , maar ja ga maar na ,  als je voor een tientje stelen in Nederland niet eens een verhaal krijgt van de Politie agent niet meer te moeten gaan stelen , maar de persoon die bestolen is een civiele procedure moet starten , wat zeg je dan weer niet als V.V.D.-er (mooi gedaan zo'n opmerking als hun) , maar wat krijg je dan voor een 'asielzoeker' in de jaren negentig , de echt te veel misdaad en schering en inslag , wat dus niet het land aantrekkelijk maakte voor wie nog gewend is dat daar een gevangenisstraf op staat , want stelen is stelen , de Politie moet dan ook weer zo te vertrouwen zijn dat die tientje dan ook op de rekening komt , na dan de veroordeling , formuliertje in drievoud bestaat al niet eens meer en nee ik denk dat ik daar mee maar mijn verhaal niet langer het moeten maken , maar toch alles goed zo .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten