om civiele procedure's te mogen begeleiden , want ja wat ligt nog een jaar in het ziekenhuis ? op zich is dat wel goed maar ja iemand dood willen slaan voor het zo veelste tientje komt nog wel in de gevangenis , en dat is onrecht ik ga straks nog even Balkenende naar beneden halen .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten