zaterdag 2 mei 2015

'' Wat dacht je van Cambridge ? "

Ook daar mee is geen enkele P.V.D.A.-'kid' beter af bij de familie of Windsor met daar dus niet William en Kate de Hertog en Hertogin van , vandaag ook weer koppijn steken gehad , niet door mijn benen gezakt bijna , dat was gisteren en vanmorgen nog wel , en 11 dagen lang heeft het geduurd voordat de geboorte eindelijk een feit was , waarom deze screenshot , omdat die honkbalspeler niet iets heeft waar ik blij om ben voor hem , maar toch , 'false arrest' kreeg ik ook met mijn hele gezicht die er zo uit zag dankzij dat stel hoerenkinderen dat zelf ook al vijf euro hoer werd , vandaar dat ze zo blij waren met J.P.Balkenende zoals iedere P.V.D.A.-er uit Delfzijl , met die rekensom die ik uit mijn hoofd kon weer niet , maar ja in ieders geval voor het slapen weer gezegd , het zo veelste wat ik maar moet zien te bewijzen , terwijl wij zijn al zo eerlijk .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten