maar ze hadden het al aangekondigd , '' Nou heb jij het straks ook niet rustig ! " , dus rustig mijn woongenot dan maar zelf verzieken is het niet , maar het is de enige oplossing om van hun getrap naar die vloer van hun boven mijn hoofd af te zijn , dat soort getrap waarvan je hoort dat ze denken aan mijn hoofd of andere plekken , dus nee ik ga morgenvroeg weer in de woonkamer zitten , en ga ze opwachten , vanmorgen kon het ook ineens heel stil zijn toen ik dat deed , helaas slaap ik dan niet uit , maar maak ze wel dood misschien .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten