onderandere is proberen mijn methylfenidaat te stelen , of dan weer te beweren dat ik het niet gebruiken mag , op zo veel punten tegelijk is de stalking en lasterwet wel van toepassing , ik hoor beschermd te worden tegen hun die vieze junks bij elkaar , in Delfzijl zijn er hard-core drugsgebruikers die ook niet met hun wilde omgaan en dat is om dit soort dingen , zij zijn nergens anders op uit dan een ander iemand ongelukkig te maken , nooit een oplossing te willen , maar alleen maar ellende , en mocht er dan toch eens een gesprek zijn met vieze Alexander en de Politie , dan gaat die liegen dat weet ik nou al , dat het met zijn allen niet te doen is om mijn leven te verzieken , maar op Google plus zijn het duidelijk dezelfde vieze gore rotjunks van ongeveer 2010 en 2011 waar ze contact mee hebben .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten