woensdag 3 juni 2015

Een competitie is alleen maar een competitie ,

als deze eerlijk is , en Vrij Gemaakte Baptisten zijn nooit eerlijk , en zodoende ook niet extreem competitief , maar extreem laf , zoals in dat verhaal van de Psychiaters dat ziet iedereen zo , zo'n vieze J.P.Balkenende die dat zo allemaal bedenkt , als 'protestant' .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten