niet alleen in de economie gaat helaas nog tijdenlang door , want hun teleology is die van '' Wat Jan Peter niet kan dat doet dan Mark ! " , vandaar dat ik maar even koffie ga zetten , het glas moet nog naar de glasbak , en ik heb weer koppijn .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten