woensdag 3 juni 2015

Het onetisch handelen ,

niet alleen in de economie gaat helaas nog tijdenlang door , want hun teleology is die van '' Wat Jan Peter niet kan dat doet dan Mark ! " , vandaar dat ik maar even koffie ga zetten , het glas moet nog naar de glasbak , en ik heb weer koppijn .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten