woensdag 3 juni 2015

Helaas heb ik ze wel weer genoemd ,

in mijn felicitaties aan hun , dat je gek genoeg nog eerder in de psychiatrie terecht komt dan dat in die bovenwoning .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten