woensdag 3 juni 2015

Hoeveel er nog in de jaren tachtig aan Tweede wereldoorlog was ,

op televisie dan , met toch de eerlijkheid dat de Sergeant zijn schreeuw '' Shutt up ! " , terecht weer op kwam doemen om dat soort 'karakters' die je niet beschreef in dat series , ook al is er over Amerika wel eens geklaagd over een te hoge moraal , ik denk van niet , moraal is ook wat geen cent kost , en je zelfs geld hoort op te leveren , dus hoor je dat soort bovenwoningen uitwoners hun situatie niet eens te noemen of te gebruiken als pispaal , omdat het alleen maar dood wil eigenlijk en nooit ergens goed voor wil zijn , het maakt ze nog erger dan de nazi's en daar zijn ze trots op , zich zelf kunnen inbeelden in iemand die in concentratiekampen alles verkracht inclusief de SS-ers , dat vinden ze dan humor een over al bovenstaan , en dan denk ik dat er geen enkele moraal te hoog , als je er altijd al boven staat dat van hun , dan is het inderdaad beter om karakters te schrijven en te maken , waar je aan dat zoals in die bovenwoning niet eens wil denken .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten