woensdag 18 maart 2015

Ook mooi , de wasmachine nog vol gestopt ,

morgen nog afwasdroogdoeken , straks nog even stofzuigen , mijn slaapkamer , ik heb nog geen Amerikaans nieuws gelezen en de Republiekeinse garde is eigenlijk helemaal niet zo patriottisch als ze beweren met de leugen dat Barack Obama dat niet is , Big Oil is meer en deels een naam voor Europese oliemaatschappijen tot dat ze weer verkocht zijn aan Amerika , maar tot nog toe echt een aantal vervelende dingen over ze wel gezegd , goed gezegd kom ik er niet op terug wie weet is dat oude paspoort van Netenyahu zijn ouders nu ook wat ik maar niet moet gaan verdenken van een vervalsing maar hoe hou je hem daar ! , zoals die ook met Nederlandse Palestijnen doet , nee hij is trots op toch tegen de verwachtingen in de polls te hebben gewonnen , met voorlopig geen zicht op al die in elkaars verlengde liggende namen zoals Rick Scott , Scott Walker , Rand Paul of Paul Rand , in die race om te gaan klagen dat de olie niet zo goedkoop werd om hun , en toen vergat ik Marc , '' Marco! " , goed zo , op tijd eten .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten