gisteren ging weer in vervalst 'Duits' en ik had hem bijna echt ook geslagen met die schijf maar met zijn pikkie al stijf van de gedachte dat ik hem ook gelijk zou gaan slaan toen het eindelijk eens de deur open deed met dat soort trap af geloop wat hij altijd doet , besloot ik helaas om medelijden met hem te hebben en toen nog eens met z'n vieze vingers in mijn gezicht te vegen , zag ik duidelijk dit vooraf al door hun bedachte plan om mij voor de rechter te krijgen en Alexander voor alle andere laffe masochisten een 'held' lijkt , en ja ik ben klaar met die wasmachiene en opruimen , decoupeerzaag eventjes om die een minuutje of twee lawaai maakte verder niks en dat buiten, maar in tussentijd dus ging ze naar buiten en op Google plus de foto's van hun en hun walgelijke uitgelok van dingen dus , het is echt een vies goor clubje uit Delfzijl dat in alle wantrouwen over hun toekomst toen zich bevuilde met incest , pedofilie en zoöfilie , met als resultaat dat zij als 'volwassen' een groter gevaar zijn voor de maatschappij en zich zelf gezien het feit dat het niet gelijk naar boven rent om de Politie te bellen om wat ik hun zou willen aandoen , maar begint met nog meer uitlokken en liegen en in die aanval van Alexander heb ik mij met een grijns terug getrokken en heeft die zelf zijn bovenarm tegen die schijf gewerkt , die iedere echte Duitser toch niet op het lijf ingetimmerd wil hebben en dan 'Schlaggscheibe' noemt , maar toch eerder gewichtscheibe of wat daar staat grosse slaggring , boksbeugel .
zondag 19 april 2015
Dat geschreeuw van Alexander de masochist ,
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten