en toch is dat water vies , een lekkende deur dacht ik altijd , maar na dus eergisteren heb ik het buisje helemaal van de pomp getrokken , het is de bedoeling dat je er op blaast als de zuiger even een extra zetje nodig heeft .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten