dinsdag 21 april 2015

En oké hier en daar nu weer niet op de drieëntwintigste ,

toch weer een probleem voor mij dit jaar , want geen uitkering op 21 April dit jaar , wel gelukkig gisteren nog gedacht aan een addertje onder het gras als dit , maar aan herinnerd , op de bank dat ik er nu weer niet scheldende en vloekende uit liep , ja mee gedaan aan die verplichte trend , zodat het omgaan met agressie van een ander steeds meer en meer afgeleerd wordt , maar tegelijkertijd je in je eentje geen kroeg meer in kan met vreemdgaande incest misbaksels op Dodenherdenkingsdag , als het gaat om memoreren , dan dat ook , dat het niet zo iets was elke maand is iedereen ook wel duidelijk , maar stel je wordt van alles beloofd aan kredietverstrekking en je ziet dat er partij getrokken wordt voor wie het niet moet , 'iemand' die beweert op vakantie te zijn , maar dan weer bij haar Oma en dan weer bij haar 'bestaan niet vriendjes' tussen het aplausevee dat een tegenvaller had , die niet-roker tegen mij kettingroker toen , ook al pro-polygamie tegen mij die mij niet dood kreeg , ja dan zijn er toch andere dingen gaande dan een betrouwbare psychiatrie , die graag alles en iedereen daar niet aan herinnerd , hoe bij je soms was als jou geld er wel was , en je nog durfde te zeggen over de vierde of die vijfde die week , ''Ja die man is boos.'' en je zelfs dat kind nog het vertrouwen wel had dat jij niemand ging vermoorden .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten