en wat mij ook nog steeds achtervolgt is hun beslissing om van de betaling van de uitkering af te stappen op ieder vijftiende van de maand , of wanneer deze op een Zaterdag of Zondag valt , de Donderdag voor deze vijftiende van de maand , en echt alle betalingen te laat van mij en aangekondigd ja dat zal , met drie maanden ergens wel te laat op tijd betalen iets uit maken , met ook nog eens de maand daarna geen volledige kredietruimte op mijn creditcard , en daarna weer dat hele verhaal met Essent en vieze Noelle en Nestor die iedere poging de betalingsproblemen op te lossen , stevig in de war schoppen met bellen , als of ze me kennen en dat ik zelf niks kan en dat weer met dat nieuws mij gaan bellen , en wat het probleem is , die hulpverleners die Pete en mij verder onder druk willen zetten over Alison , terwijl mijn psychiater van Alison eigenlijk niets wist , denk ik dat de Politie heus wel kan bewijzen of die bovenburen dat deden en doen , maar dan wil misschien wel zo'n columnist nu dus al jaren boven Pete uit gepromoveerd , gaan 'helpen' als dat bewijs er komt , dat telefoontjes te traceren zijn , maar ondertussen zou ik aan de 'ondersteunende' medicatie moeten , gelukkig zien mijn directe hulpverleners dat niet zitten .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten