dinsdag 21 april 2015

En wat is het met die sociopaten ,

gedeelde smart is halve smart , maar toch hangen zij eerder op zeventig tot tachtig kilometer per uur aan een trekhaak , waardoor ze het al jaren lang zo laf en ge-organiseerd doen , iemand die eigenlijk in deze Participatiemaatschapij de juiste amnesie schrijft .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten