maar dankzij laffe hackende vieze gore kuthomotjes zien we er allemaal slecht uit , wie bezig is met Alison en mij in gunstige zin , maar wie zien er nog slechter uit , dat in die bovenwoning en dat is goed nieuws , slecht nieuws is wanneer dit adres niet leidt naar nog meer flauwe grappen van of voor Facebook , met dan daar toch minder kan op malware denk ik .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten