maandag 20 april 2015

Maar voor alle verkiezingen die nog komen per staat ,

in Amerika , dan is de keuze ergens als de Democratische kandidaten er uit zijn , en er dus alleen nog gekozen kan worden tussen Jeb Bush die nog niet zeker weet of die wel wil trouwens en soms ook gewoon openlijk al campagne voert zoals Rand Paul , dan sorry dan lijkt Rand Paul toch het meest op Barack Obama , maar ja Hillary Clinton staat er toch ook nog heel goed voor in de Polls en ik kan niks anders zeggen , dan dat Marco Rubio niet gaat huilen anders zou ik ook niet met hem willen vissen en naast Obama lijk ik als leek ineens nog dommer , met het risico dat hij niet zijn mond houdt en grappen over mij gaat maken , terwijl er een kans in zit dat Rubio vergat een visvergunning aan te vragen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten